سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردرآمدترین شغل های فریلنسری

فریلنسر کسی است که به طور رسمی شاغل نیست و به طور مستقل و بر اساس پروژه و معمولاً از راه دور کار می کند. در مقاله تاریخچه فریلنسری به طور کامل تاریخچه و تعریف فریلنسری را بیان کرده ایم. در این مقاله ابتدا به معرفی مشاغل آزاد پردرآمد می پردازیم:

متخصص شبکه های اجتماعی

یکی از پردرآمدترین مشاغل آزاد، تخصص در شبکه های اجتماعی است. توجه به این موقعیت شغلی هر سال بیشتر می شود. از آنجایی که افراد و مشاغل بیشتری می خواهند در رسانه های اجتماعی موثر باشند، متخصصان رسانه های اجتماعی می توانند به آنها در انجام این کار کمک کنند.

وظایف اصلی: کارشناسان شبکه های اجتماعی علاوه بر تولید محتوای موثر و منظم، وظیفه جذب و جذب کاربران را نیز بر عهده دارند. آنها همیشه سعی می کنند با اندازه گیری اعداد و استفاده از روش های خلاقانه، صفحات اجتماعی مشتریان خود را به روز نگه دارند.

برنامه نویسان

برنامه نویسی بدون شک یکی از پردرآمدترین مشاغل آزاد در جهان است.

وظایف اصلی: برنامه نویسان آزاد معمولاً بر اساس قراردادها و درخواست های مشتریان نرم افزار و برنامه های کاربردی را طراحی و توسعه می دهند و گاهی به عنوان مشاور راه حل های فنی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در اختیار آنها قرار می دهند. برنامه نویسان فریلنسری محدودیتی برای فعالیت خود ندارند و به راحتی می توانند همزمان با چندین شرکت و مشتری داخلی و خارجی کار کنند و نیازهای فنی آنها را برطرف کنند.

نویسنده (کپی رایتر)

این یکی از زمینه هایی است که می تواند پتانسیل بالایی برای دورکاری داشته باشد. رشته های زیادی در این زمینه وجود دارد که می توانید با همکاری همزمان با شرکت ها یا آژانس های تبلیغاتی مختلف وارد هر یک از آنها شوید.

وظایف اصلی: وبلاگ نویسی برای وب سایت ها، تولید محتوای متنی مختلف در مجلات، مقالات، توضیحات محصول و نوشتن شعارهای تبلیغاتی از جمله وظایف اصلی نویسندگان است. اخیرا رشته های تخصصی تری مانند UX writer وارد این فضا شده اند که با تخصص در برخی از آنها می توانید درآمد بالایی برای خود داشته باشید.

اگر دوست دارید در مورد این شغل پردرآمد بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم برای مطالعه بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید:

پردرآمدترین شغل های فریلنسری